Lekceważenie klientów

...
Umówiłem się na kompleksowe mycie samochodu z konserwacją na dzień 14 listopada 2009, na godz. 12:00. Dzwoniłem 2 dni wcześniej, rezerwując stanowisko na model samochodu i moje nazwisko. Po przyjechaniu na miejsce, okazało się, że Panowi zaczęli myć samochód innemu klientowi, który przyjechał na myjnie samochodem tej samej marki. Kiedy z nimi rozmawiałem, każdy z nich przedstawił inna wersję wydarzeń, łącznie z taką, że wcale nie umawiałem się na 12:00, a także, że to wina innych klientów, że ja teraz nie mogę skorzystać z ich usług. Panowie powiedzieli, że "mogę" przyjechać już w poniedziałek o 8:00 rano. Szkoda, że wtedy pracuję. Myślę, że dam jednak zarobić komu innemu. Co mogę jeszcze dodać? Odradzam zdecydowanie.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Odpowiedź obiektu

Witam Panie Michale w sobote tj.14.11 był u nas Pana Syn kwestia była tego typu że mieliśmy delikatną obsówkę czasową mówiliśmy żeby poczekał 20 minu i zostałby obsłużony prawdą jest to że chwilkę przed Pana Synem przyjechał Klient identycznym samochodem więc według naszych standartów został obsłużony dopiero po rzyjeździe Pana Syna okazało sie że jest on Klientem z "ulicy" Jedyne co mogę zrobić to przeprosić pana za zaistniałą sytuację i zaprosić ponownie na sprawdzenie naszej jakości usług.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0