Lekceważenie klientów

1). Kelnerka Brovarnii zadaje pytanie wchodzącej i rozglądającj się po lokalu klientce ...czy szuka toalety... SKANDAL !!!;
2). Oczekiwanie na łaskawe podejście kelnerki do stolika w celu przyjęcia zamówienia - 35 minut, przy małym zagęszczeniu lokalu;
3). Oczekiwanie na zamówione piwo tudzież coś do przekąszenia - brak słów;
4). Uwaga !!! Zabrakło po prostu ciemego piwa !!! Po 2 nie było szansy na trzecie (było nas 6 osób, z tego 3 zamawiały ciemne piwo);
5). ODRADZAM I NIE SKORZYSTAM !
popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 2

Re: Lekceważenie klientów

Potwierdzam. Dania i piwo są oczywiście dobre ale obsługę cechuje ogólny olewizm, typowo polskie miny cierpiętniczo - poddańcze, brak reakcji na klienta przy wejściu to kompletna kpina. W dodatku - klient w trakcie posiłku staje się nieważny a przy próbie płacenia musi czekać czasem kilkadziesiąt minut na obsługę.
popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 2