Lepeij wysłać paczkę gołębiem

Szkoda że wcześniej nie przejrzałam opinii o Fedexie. Niestety skorzystałam - zakupy internetowe, akurat kurier był gratis. Kurier wpisuje w system że nikogo nie zastał - już trzykrotnie. Tyle że ja siedziałam non stop w domu, mam sprawny dzwonek i domofon. Dwukrotny kontakt z infolinią nie przyniósł żadnego efektu - obiecanki cacanki, że zainterweniują i kurier się skontaktuje. Sprawdzałam też zgodność podanego adresu i telefonu, więc nie ma opcji innej niż kurier-oszust, a firma najwyraźniej nie poczuwa się do jakiejkolwiek pomocy - jak to pani na infolinii powiedziała, nie mogą mi obiecać że kurier się skontaktuje czy dotrze (?!). Robienie ludzi w wała, to mało powiedziane.
popieram tę opinię 6 nie zgadzam się z tą opinią 0

Paczkę w końcu doręczono mi po wielokrotnych interwencjach z mojej strony oraz dwukrotnej reklamacji od nadawcy i negatywie na Opineo (zawiesili mi ocenę bo była negatywna). Oczywiście też bez kontaktu ze mną, więc moje szczęście że akurat byłam w domu (podkreślam, 4 dni po terminie i bez uprzedzenia). Rozmawiałam z kurierem, oczywiście kolejny raz skłamał że mnie wcześniej nie zastał, nie było żadnych wyjaśnień. Ocenę na Opineo poprawiłam o kilka punktów, i zmieniłam w treści że paczka w końcu dotarła (tu opis całości), ale przecież nie wystawię im pozytywnej oceny, więc co nastąpiło? Kolejny raz zawieszono moją ocenę. Fedex zamiast poprawiać jakość usług, próbuje wymuszać usuwanie negatywów - brawo...
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0