Lodówka Electrolux
Znalezienie specjalisty (z prawdziwego zdarzenia) potrafiącego naprawić lodówkę No Frost w Trójmieście to droga przez mękę. Na dodatek 50% pseudofachowców umawia się i nie przyjeżdża na umówioną wizytę, nie przekazując klientowi żadnej informacji, bo po co. Po dwóch tygodniach poszukiwań udało się umówić na wizytę w Eldom-BIS. Już podczas rozmowy telefonicznej pani podeszła do sprawy w sposób profesjonalny (dokładne dane odnośnie lodówki w tym numer seryjny, dzięki któremu serwisant wie jak przygotować się do naprawy w kwestii narzędzi i części zamiennych). Termin wizyty był na następny dzień. Z racji, że nie było opcji, by ktoś był w domu przez cały dzień pani zaproponowała rozwiązanie w postaci informacji telefonicznej serwisanta pół godziny przed przyjazdem. Pan serwisant tak też uczynił. Sprawna diagnoza i naprawa sprawiły, że lodówka w końcu działa. Otrzymałem potwierdzenie dokonania naprawy. Jak najbardziej polecam.