Lucyna - opinia
Klient nie wie jak bedzie wygladal po usludze Na kilka wizyt za kazdym razem bylam zaskakiwana innym kolorem wlosow np zamiast chlodnego odcieniu dostalam cieply a jak chcialam tylko zrobic odrost to farbowane byly cale dlugie wlosy bo informacja byla ze bedzie roznica -odrost byl 2mc. Dobrze ze pracuje zdalnie bo fioletowy kolor zmywal sie dlugo Gdy w domu zauwazylam uczulenie na glowie a w salonie nie dostrzegli tego to dzwoniac do nich chcialam poinformowac ich o tym i wyslac zdjecie uczulenia aby zastanowic sie co mozna w tej sytuacji zrobic Niestety wlascicielka nie chciala otrzymac zdjecia bo powiedziala ze wie jak wygladaja uczulenia. Uwazam ze w sposob nieprofesjonalny zajmuje sie obsluga klienta i ma niewlasciwa komunikacje. Jak Panstwo myslicie co mi zaproponowano i czy chciano utrzymac klienta? Finalnie przestalam korzystac z ich uslug. Cena wizyty 180zl. Stare wyposazenie, brak atmosfery po ktorej klient czuje sie np zrelaksowany suszenie jest wykonywane przez 2osoby ,ciezko im wyregulowac temp wody odbylam kilka wizyt bo zawsze daje komus szanse lecz tu brakowalo checi do zatrzymania klienta. Obecnie poszukuje nowego fryzjera od blondu