Lunch - jest czy go nie ma?
Fajna restauracja, pyszne jedzenie, sympatyczna kadra ale denerwuje mnie jedna sprawa. Bardzo często zdarza się (np tak jak dziś o godzinie 13:30), że nie mogę zjeść już lunchu albo dostępne jest tylko jedno danie w cenie promocyjnej. Treść na stronie www: "Od pon. do pt. w godz. 12:00 -14:00 2 wybrane dania serwujemy w expressowym tempie: 10 minut." Nie ma tu mowy o tym, że dania mogą się skończyć przed godziną 14.
Niestety dziś o godzinie 13:30 jest dostępne tylko jedno danie. Naciąłem się już na to wielokrotnie nawet o godzinie 13. Co ciekawe, na pytanie czy mogę danie zamówić z MENU (po wyższej cenie) otrzymałem odpowiedź, że nie ma problemu.
Niestety dziś o godzinie 13:30 jest dostępne tylko jedno danie. Naciąłem się już na to wielokrotnie nawet o godzinie 13. Co ciekawe, na pytanie czy mogę danie zamówić z MENU (po wyższej cenie) otrzymałem odpowiedź, że nie ma problemu.