Duży problem z umówieniem się na jazdę próbną. W zeszłym roku po zgłoszeniu na stronie chęci jazdy próbnej nowym Megane- problem z oddzwonieniem (brak kontaktu). Dopiero po próbie kontaktu z naszej strony, udało się umówić. W tym roku to samo. Zgłoszenie poprzez stronę www, jazda próbna nowym Capturem. Brak kontaktu. Po 2 tygodniach udało nam się umówić. Niestety na miejscu okazało się, że zaproponowano nam auto nie takie, o które prosiliśmy (automat zamiast manualnej skrzyni). I pewnie umówilibyśmy się na kolejny wolny termin, gdyby nie postawa Pana "doradcy klienta", który w mojej opinii zachował się bardzo nieprofesjonalnie, wręcz niegrzecznie, próbując wmówić nam, że takie auto przecież zamawialiśmy. Chyba lepiej przyznać się do pomyłki, zaproponować nowy termin ? Ale widocznie KMJ Zdunek ma tylu klientów, że można kolejnych odprawiać z przysłowiowym "kwitkiem". Tylko po co te wszystkie promocje, fajerwerki, nowe siedziby, skoro przez taką postawę klienci nie wrócą. My pojedziemy do Starogardu lub Elbląga.