LEKCEWAŻĄ KLIENTÓW!!! ZAMÓWIŁAM PODŁĄCZENIE W MAJU USTALAJĄC TERMIN NA 30 CZERWCA. W DNIU PODŁĄCZENIA PAN INSTALATOR POWIEDZIAŁ ŻE NIE MAM MOŻLIWOŚCI PODŁĄCZENIA Z POWODU SŁABEGO SYGNAŁU. W CIĄGU TYGODNIA MIELI WSZYSTKO ZOSTAC PODŁĄCZONE. DZIŚ MAMY 15 LIPCA I NIC NIE JEST PODŁACZONE. DZWONIĘ NA INFOLINIĘ I NIKT NIC NIE WIE, NIKT MNIE NIE PRZEŁĄCZA DO DZIAŁU INSTALACJI PONIEWAŻ NIE MAJĄ TAKIEJ MOŻLIWOŚCI. NIKT NIC NIE WIE. PANI NA INFOLINI LEKCEWAŻĄCO ODPOWIEDZIAŁA ŻE MOŻE TO POTRWAC OD KILKU DNI DO KILKU TYGODNI WIĘC NIE MOŻE MI UDZIELIC ŻADNYCH INFORMACJI I SĄDZĄC PO JEJ TONIE MOŻNA BYŁO STWIERDZIC ŻE MAM DAC SOBIE SPOKÓJ I NIE ZAWRACAC JEJ GŁOWY BO JĄ TROCHĘ NUDZĘ.
NAPISAŁAM SKARGĘ DO ZARZĄDU - ONI TEŻ MNIE OLALI

NIE POLECAM, NIE SZANUJĄ KLIENTÓW SWOICH.