MM nie dajmy robic z siebie idiotow!!!!!
Wku.... mnie na potege ten caly mm, a w szczegolnosci to jak traktuja klientow. Zamiast stawiac ich na pierwszym miejscu, stawiaja na ostatnium, wynik finansowy najwazniejszy, a cholota niech sie buja z wadliwym sprzetem, chamstwo i prostactwo tak to mozna tylko nazwac. Kto by pomyslal, ze w niby cywilizowanym kraju trzeba sie domagac zwrotu kosztow albo blagac o wymiane sprtzetu, LUDZIE NIE DAJCIE ROBIC Z SIEBIE IDOTOW, NIE DAJCIE IM ZA DARMO SWOICH CIEZKO ZAROBIONYCH PIENIEDZY, w razie watpliwosci czy problemu, wyciagac komorke i dzwonic do rzecznika praw konsumenta: Rzecznik Praw Konsumenta (Urząd Miasta)
Gdańsk
ul. Wały Jagiellońskie 1
tel. (0-58) 323-70-11,
Miejski Rzecznik Konsumentów (urząd miasta)
Al.Marszałka Piłsudskiego 52/54
81-382 Gdynia
tel. (0-58) 668-82-00
Miejski Rzecznik Konsumentów
Kościuszki 25/27
81-704 Sopot
tel. (0-58) 521-36-87
MM nie dajmy robic z siebie idiotow!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gdańsk
ul. Wały Jagiellońskie 1
tel. (0-58) 323-70-11,
Miejski Rzecznik Konsumentów (urząd miasta)
Al.Marszałka Piłsudskiego 52/54
81-382 Gdynia
tel. (0-58) 668-82-00
Miejski Rzecznik Konsumentów
Kościuszki 25/27
81-704 Sopot
tel. (0-58) 521-36-87
MM nie dajmy robic z siebie idiotow!!!!!!!!!!!!!!!!!!