Maciej - opinia

Obsługa klienta mierna. Żeby zakupić bilet na pociąg proponuje udać się tam dzień wczesniej. A i tak nie ma gwarancji kupna ponieważ otwarta jest tylko jedna na 3 kasy biletowe. Jesli trafi się na przerwę to można zapomnieć. Pani w okienku raczej z tych, które pracują za karę. Dodatkowo warto wiedzieć l, ze osoby które kupują bilet na pendolino maja pierwszeństwo przed plebejuszami, którzy jadą tańszymi środkami transportu. Jeśli Jest możliwość to radzę omijać szerokim łukiem.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Dworzec z lat 80 ubiegłego wieku bez WC w środku a to przecież jeden z trzech głównych dworców w Gdańsku w jednej z najładniejszych dzielnic .Obsłudze szkoda mówić ,kasa jedna czynna do 17.20 na dodatek pani z kwaśną miną robi sobie przerwę o 14.45,nie ma żadnego zastępstwa zamyka kasę interesantom przed nosem .Na Dworcu brudno i brzydko.Sytuacja nie zmienia się od lat.T o j a w n a k p i n a z p a s a r z e r ó w, !!!!!!!!!!!
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0