Marcin - ocena

Lokal odwiedziłem 2 czerwca wraz z przyjezdnymi gośćmi. W trakcie zamówienia kelnerka poinformowała, że czas oczekiwania na zamówienie może wynieść około 40-50 minut. Dodała, że zamówiona zupa dla dziecka zostanie podana w pierwszej kolejności. Przystaliśmy na to i zamówiliśmy napoje. Dodam, że zamówiłem przystawkę, zupę oraz danie główne. Pozostałe osoby dorosłe po zupie i daniu głównym. Po około 70 minutach oczekiwania ja i pozostali dorośli otrzymali zupy, a 5 letnia dziewczynka musiała poczekać jeszcze kilka minut. Oczywiście że strony obsługi nie padły żadne słowa wyjaśnienia i tym bardziej przeprosin. Po kolejnych 30 minutach przyniesiono dania główne dwóm osobom. Wykorzystując okazję zapytałem o moją przystawkę. Po minie kelnerki widziałem, że całkowicie o niej zapomniała. Tatar dostałem Po kolejnych 10 minutach, gdy moi bliscy w zasadzie kończyli już jeść. Tzn. mój szwagier, bo ziemniaki do dania siostry były tak przesolone, że nie nadawały się do spożycia. Ja nie otrzymałem dania głównego, bo w ogóle jeszcze nie zaczęto go przyrządzać. Odmówiłem dalszego oczekiwania. Zmarnowany czas i nerwy, obsługa chamska i bezczelna, jedzenie nie warte swojej ceny, szczerze odradzam
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Odpowiedź obiektu:

Drogi Panie,

Dziękujemy za Twój komentarz. Chciałbym zauważyć, że byłam obecna podczas tej sytuacji. Sprawdziłam paragon z kuchni, czas zamówienia i fakt, że opuściłeś lokal po 1,5 godzinach. W tym czasie zdołałeś zjeść zupę, przystawkę i danie główne. Wydaje się więc dziwne, że podobno czekałeś 70 minut na zupę, a następnie zjadłeś przystawkę i danie główne w ciągu kolejnych 20 minut. Wszystkie dania zostały wydane w kolejności zamówienia, więc otrzymałby drugie danie po zakończeniu przystawki.

Rozumiem, że uważasz, że jedzenie nie warte było swojej ceny, ale szkoda, że nie zrobiliśmy zdjęcia pustych talerzy. Każdy ma inny gust, dlatego też o słoności ziemniaków warto pamiętać. Gdy kelnerka podała te same ziemniaki innym osobom, były one dla nich bardzo smaczne.

Przyznaję, że dłuższy czas oczekiwania może być frustrujący. W tym okresie mieliśmy cały lokal ludzi, mając jednocześnie wielu nowych pracowników w trakcie szkolenia. Przepraszamy za wszelkie opóźnienia, pracujemy nad poprawą tego aspektu. Liczymy, że jeszcze raz odwiedzisz nasz lokal i będziesz mógł doświadczyć usprawnionej obsługi.

Pozdrawiamy zespół LA Kabana
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0