Odpowiedź obiektu:
Przykro mi, że nie odpowiadał Panu kontakt ze mną. Pomimo licznych starań wyjaśniania emailowo, telefonicznie procesu dostaw jaki realizujemy i niemożności dostarczania panu paczki na konkretną wybraną godzinę jest Pan niezadowolony.
Wielokrotnie informowałam, że nie możemy w ten sposób dostarczać cateringu, bo odbyło by się kosztem i opóźnieniem w dostawie innych klientów, na co jako właściciel nie mogę pozwolić. Zależy mi, aby dostawy klientów odbywały się zgodnie z zadeklarowanym regulaminem. Pomimo rozmów nawet kosztem czasu z rodziną, otrzymałam zarzut braku indywidualnego podejścia i zostałam oczerniona i zaszantażowana o czym świadczy poniża treść e-maila skierowana do mnie:
„jeśli tak Pani traktuje klientów, takie jest Pani podejście to nie omieszkam wypowiedzieć się w recenzji - na różnych formach, by wszyscy potencjali klienci wiedzieli, że ich potrzeby oraz tzw 'indywidualne podejscie' nie sa ważne, a dla Pani liczy się tylko przychód.”
A tu moja odpowiedź:
„Cały czas od blisko 3 tygodni staram się Panu wyjaśnić na czym polega moja praca, ostatnio też rozmawialiśmy poza godzinami mojej pracy, by sprawić by był Pan zadowolony. Niestety jak widać bezskutecznie. Gdyby moim celem był wysoki przychód z masowej klienteli to nie rozmawiałabym teraz z Panem.
Liczy się dla mnie klient, czy nasza korespondencja, rozmowy poza godzinami pracy, odpisywanie na emalie nie jest tego dowodem?”
Dodatkowo również niezgodne z prawdą jest jakoby „żądałam zmiany ankiety” napisałam i wyraziłam swoją opinie, gdyż Pan wielokrotnie zaniżał nam ocenę wystawiając identyczną treść oceny oraz punktacje „1” i „2” za dostawę, którą realizujemy prawidłowo. Tu również zacytuje swoją odpowiedź:
„Uważam, że ma Pan prawo wyrazić swoją opinię. Uważam też że krytykowanie mojej firmy, która działa zgodnie z regulaminem od blisko 4 lat jest niesprawiedliwe i krzywdzące dla mnie i dla mojej firmy i dla moich potencjalnych klientów, którzy nie zapoznawszy się z moją ofertą mogą ją skreślić od razu, pomimo świetnego jedzenia i jakości jaką gwarantuje.”
Przykro mi, że ocenił Pan moje podejście nieprofesjonalne tylko dlatego, że nie podoba się Panu, że nie zmieniłam całego funkcjonowania firmy pod Pana żądania. Z tego też względu, że za każdym razem manifestował Pan swoje niezadowolenie, najrozsądniejsze wydawało mi się zaproponowanie zmiany firmy. Cytuje:
„Przykro mi, że naszą współprace sprowadza się do szantażu i gróźb, tym bardziej nie widzę szans na dalszą współprace i najlepszym rozwiązaniem będzie jej zakończenie.”
„Nie jest Pan zadowolony z tego jak pracujemy, nie akceptuje Pan regulaminu. Na rynku jest ogromna konkurencja i jestem przekonana, że na pewno znajdzie Pan dla siebie korzystniejszą opcje cateringową.”
Zawsze powtarzam, klientom, że mają wybrać to co dla nich najlepsze, nawet jeśli nie będzie to moja firma! Dlatego też każdego nowego klienta zachęcam pierw do zestawu testowego, by miał okazje się zapoznać z tym co robimy i dopiero potem podjąć dłuższą współprace. Nie jesteśmy idealni, popełniamy błędy, rozwijamy się i poprawiamy je. To dla mnie osobiście bardzo ważne.
Rozumiem, że nie każdy to doceni i nie każdy będzie chciał współpracować. Cieszy mnie jednak fakt, że znakomita większość klientów, którzy znają mnie z rozmów telefonicznych, eventów czy spotkań wie, że pod drugiej stronie jest człowiek, który pracuje zgodnie z wartościami.
Z wyrazami szacunku
Alicja Jeleniewska
0
0