Marne podejscie do klienta...
Marne podejscie do klienta....
Nie oceniam samej uslugi, bo do niej nie doszlo ze wzgledu na brak odpowiedzi na zapytanie ofertowe. Wysalalem maila z zapytaniem, po kilku dniach bez odpowiedzi kolejnego z przypomnieniem. Znowu bez efektu. Dlatego oferte (a raczejej przygotowanie) oceniam na 1. Jesli uslugi serwisowe stoja na tak samo wysokim poziomie, to nic dobrego nie mozna sie tam spodziewac. W d... maja klientow i tyle. Z Lellka dostalem odpowiedz po 2 godzinach. To chyba generalnie problem salonow Plichty, bo co roku jak robie wymiany to wysylam zapytanie do kilku salonow i Plichta wypada w tym wszystkim najslabiej.
Nie oceniam samej uslugi, bo do niej nie doszlo ze wzgledu na brak odpowiedzi na zapytanie ofertowe. Wysalalem maila z zapytaniem, po kilku dniach bez odpowiedzi kolejnego z przypomnieniem. Znowu bez efektu. Dlatego oferte (a raczejej przygotowanie) oceniam na 1. Jesli uslugi serwisowe stoja na tak samo wysokim poziomie, to nic dobrego nie mozna sie tam spodziewac. W d... maja klientow i tyle. Z Lellka dostalem odpowiedz po 2 godzinach. To chyba generalnie problem salonow Plichty, bo co roku jak robie wymiany to wysylam zapytanie do kilku salonow i Plichta wypada w tym wszystkim najslabiej.