Marne podejscie do klienta...

Marne podejscie do klienta....
Nie oceniam samej uslugi, bo do niej nie doszlo ze wzgledu na brak odpowiedzi na zapytanie ofertowe. Wysalalem maila z zapytaniem, po kilku dniach bez odpowiedzi kolejnego z przypomnieniem. Znowu bez efektu. Dlatego oferte (a raczejej przygotowanie) oceniam na 1. Jesli uslugi serwisowe stoja na tak samo wysokim poziomie, to nic dobrego nie mozna sie tam spodziewac. W d... maja klientow i tyle. Z Lellka dostalem odpowiedz po 2 godzinach. To chyba generalnie problem salonow Plichty, bo co roku jak robie wymiany to wysylam zapytanie do kilku salonow i Plichta wypada w tym wszystkim najslabiej.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Marne podejscie do klienta...

...salon ma obowiązek odpowiedzieć na Twoje zapytanie w 24h, daje sobie uciąć nawet ... , że otrzymałeś odpowiedź.
Pozwolisz mi to sprawdzić?
Jeśli mam rację - kupisz tam 20 szt w ciągu 4 lat, jeśli nie - będziesz mieć cenę najniższą na rynku.
Jeśli kłamiesz, nie odpowiadaj na tą wiadomość i nie trać czasu...
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1