Marnowanie czasu i pieniędzy
Średnio 3-4 razy dziennie następują przerwy w dopływie internetu. "fachowcy" przyjmują zlecenie, przyjeżdżają wymienić złączki w kablach i pozamiatane. Nic innego nie potrafią... Telefoniczna pomoc techniczna jeżeli da się do nich dodzwonić (powodzenia w 15 minutowym oczekiwaniu na odebranie słuchawki w dziale technicznym) sugeruje odłączenie routera od prądu i podłączenie go z powrotem mimo informacji, że problem leży w switchu kilka domów dalej. Żadnego przeszkolenia, żadnego obeznania w temacie, żadnej pomocy. "Dobrze, to ja zgłoszę zlecenie dla techników i jutro ktoś sie tym zajmie" po czym "zlecenie zostało zaznaczone jako naprawione, czyli usługi nadal nie ma ? Złożę jeszcze raz i jutro ktoś sie tym zajmie" w koło macieju. Jedynie telewizja jakoś trzyma ale internet to dno i metr mułu, nieobecne średnio przez 10godzin dziennie (zwłaszcza w godzinach nocnych). Jakiekolwiek prośby o przeniesienie switcha w wyniku podejrzeń o celowe grzebanie przy urządzeniu osób trzecich kończy się na "my wiemy że to oni ale no wie pan...". Powiedzieć nie polecam to za mało. Powiedzieć, że pracujący tam ludzie wykazują się kretynizmem to mało. A płacenie za taki GNIOT to zdecydowanie ZA DUŻO!