Odpowiedź obiektu:
Witam serdecznie,
przyjrzymy się pracy rzeczonego barmana, mam nadzieję, że była to pomyłka, a nie celowe działanie. Czy Pani zwróciła uwagę barmanowi, że niepoprawnie wydał resztę? Paragon zawsze powinien być wydawany, jeśli barman nie wykonał tej czynności poniesie surową karę dyscyplinarną. Przepraszam za opóźnienia w serwisie kelnerskim. Kelnerka, która prawdopodobnie Panią obsługiwała była pierwszy dzień w pracy i być może stąd nastąpiły pewne perturbacje, za co jeszcze raz serdecznie Panią przepraszam. W razie jakichkolwiek nieprawidłowości proszę zawsze zwrócić się o pomoc do managera. Jesteśmy wdzięczni naszym Gościom za wszystkie uwagi, pozwalają one nam na systematyczne podnoszenie standardów Miasta Aniołów. Myślę, że Pani jeszcze wielokrotnie odwiedzi nasz klub, a my ze swojej strony postaramy się, żeby nie było już żadnych negatywnych uwag. Zapraszam serdecznie.
0
0