Marzena - opinia

Jestem osobą sumienną, dla której priorytetem jest terminowe opłacanie rachunków. Niestety korzystając z usług firmy Multimedia nie mam możliwości dokonywania terminowych wpłat, ponieważ faktury wystawione z miesięcznym wyprzedzeniem trafiają do mnie po upływie widniejącego na rachunku terminie płatności - rachunek taki potrafię dostać po m-cu bądź później od daty wystawienia bądź nie dostać go wogóle po czym rosną mi zobowiązania wynikające z bałaganu panującego w firmie.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Marzena - opinia

Fatalna obsługa. W Świdnicy w biurze są 3 stanowiska, a czynne tylko jedno. Z byle głupią sprawą trzeba czekać co najmniej godzinę. Nie są dotrzymywane terminy prac instalacyjnych. Dlaczego nie ma dostępnego dla klientów telefonu? Ogólnie bałagan i lekceważenie klienta.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0