Re: Masakra
Komentarz może być doskonałym uzasadnieniem. Czy zawsze właściciele muszą od razu komentować negatywne opinie gości? Nie piszę tylko o tej restauracji czy o tym konkretnym komentarzu ale ogólnie - chęć krytykowania opinii gości restauracji przez właścicieli jest zapewne bardzo duża ale nieraz po prostu nie wypada.
Gościowi się nie podobało i ma prawo wyrazić krótko i zwięźle swoje zdanie. Jak coś komuś nie smakuje to po prostu nie smakuje i tyle - nie musi się znać i od razu tłumaczyć co było źle. Jak mi coś nie smakuje to nie dociekam jakie szkoły skończył kucharz ani gdzie kupuje przyprawy, bo ani się na tym nie znam ani mnie to nie interesuje. Rozpisuję się wtedy gdy mi coś smakuje i chcę komuś lokal polecić.
Do gościa, który zamieścił opinię - brawo! Więcej krytyki trójmiejskiej tandety a może w końcu ktoś otworzy coś porządnego w Gdańsku czy Gdyni.
6
14