Odpowiedź obiektu:
Szanowna Pani Marianno,
Dziękujemy za wystawienie opinii dotyczącej naszego Browaru.
Każdą opinię szczegółowo analizujemy i jeżeli zajdzie jej zasadność, każdorazowo
prowadzimy działania mające na celu usprawnienie naszej pracy ,celem eliminacji pozostałych niedoskonałości.
Przykro nam, że nie odniosła Pani tym razem pełnej satysfakcji z odwiedzin naszego Browaru. Zapewniam Panią, że zostanie przeprowadzone ponowne szkolenie z kelnerem obsługującym celem podwyższenia jakości usług.
Mamy ogromną nadzieję, że przy kolejnej wizycie będzie Pani mogła osobiście zweryfikować naszą obietnicę, natomiast w przeciwnym wypadku prosimy o natychmiastowe wezwanie kierownika sali.
W razie wątpliwości, zapraszam do kontaktu:
Robert Płomiński - Manager, 58 342-02-42 lub kierownik@browarmiejskisopot.pl
0
0