Odpowiedź obiektu
Szanowny Panie Michale,
bieżące wyjaśnienia przekazujemy w korespondencji listownej oraz podczas spotkań z klientami.
Zgodnie z ustaleniami uzgodnionymi na spotkaniu z klientami w celu poprawienia jakości komunikacji pomiędzy INPRO S.A. a mieszkańcami informację przekazujemy przedstawicielowi mieszkańców, który udostępnia komunikaty w ramach zamkniętej grupy osiedla „Azymut” na Facebook’u.
Zarówno kwestię opóźnienia dotyczącego zakończenia budowy, jak również braku uzyskania pozwolenia na użytkowanie wyjaśnialiśmy w korespondencji listownej oraz w trakcie spotkań z klientami. W ostatnim czasie wielokrotnie też publikowaliśmy odpowiedzi na opinie klientów na portalu trójmiasto. Na chwilę obecną możemy potwierdzić, że finalizujemy prace pokontrolne na Osiedlu, które wykonujemy zgodnie z otrzymanymi zaleceniami PINB. Zakończyliśmy wymianę powierzchni poliuretanowej na nawierzchnię trawiastą na terenie placu zabaw. Natomiast montaż dodatkowych, przeszklonych elementów zabezpieczających zostanie zakończony do 15 lutego br.
0
0