Moje wspomnienia z obsługi z lutego 2009

Skorzystałam z warsztatu zachęcona wszystkimi pozytywnymi opiniami.Niestety nie mogę dać temu warsztatowi ani jednego plusa.Przyjechałam do nich z nowo zakupionym (używanym) samochodem jako osoba nie mająca zielonego pojęcia o tym,co trzeba zrobić.Panowie na pewno wymienili klocki hamulcowe i płyny,co jeszcze-nie wiem.Wymiana klocków w tym punkcie skończyła się prawie że utratą prawego koła w trakcie jazdy (koło było nie dokręcone) a później lewego.Poza wykonaniem wszystkich niezbędnych poprawek po kupnie Panowie bez konsultacji wypolerowali mi samochód co dodatkowo kosztowało mnie kilkaset zł a wszystko dlatego,bo powiedziałam że chcę aby w samochodzie powymieniali mi to wszystko, co trzeba do kwoty X zł. A że poprawek najwidoczniej nie było za dużo stwierdzili, że dodatkowo zarobią na mnie polerując auto o czym dowiedziałam się, gdy przyjechałam zapłacić za usługę.Bardzo żałuję,że zostałam tak potraktowana bo mam w naturze lojalność wobec kontrahentów i gdyby nie te incydenty,jeździłabym do tego warsztatu regularnie i byłabym gotowa zapłacić za każde konsultacje/ pierdoły.A tak skończyło się na jednorazowym wyzysku i moim omijaniu szerokim łukiem tego punktu.
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0

Odpowiedź obiektu

Witam; dwadzieścia lat działalności, no i mi się trafił rodzynek w osobie pani Patrycji.

Wszystkie prace mechaniczne jak i lakiernicze oraz polerowanie i zaprawki były uzgodnione z klientką. A odkręcające się śruby kół po trzech miesiącach - to chyba żart. Dlaczego opinię wystawiono dopiero po siedmiu miesiącach? Tego już się nie dowiedziałem,nie otrzymałem również żadnego telefonu w sprawie reklamacji .Pani Patrycjo, jest to pierwsze auto które Pani kupiła ,żal mi kolegów którzy będą naprawiali kolejne auta.

Pozdrawiam Mirek
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0