Mokre powitanie

Sylwester, jako impreza okolicznościowa wymaga od personelu wyjątkowego profesjonalizmu, czego niestety nie mogłam doświadczyć osobiście. Przy wejściu do dolnej sali lokalu podszedł do mnie kelner z tacą, na której były powitalne aperitify i wylał całą zawartość przynajmniej 10 kieliszków na moją sukienkę oraz nogi. Zostałam obsypana potłuczonym szkłem z kieliszków a w moich pantoflach pływało Campari z drobinkami szkła. Zapewne takie nieszczęśliwe przypadki mogą się zdarzyć wszędzie, ale zadziwiające jest to, że ani kelner, ani manager lokalu nie przeprosił mnie, nie mówiąc już o próbie zatarcia niemiłego wrażenia i zrekompensowania mi tego incydentu w jakiś sposób, na przykład zapraszając na kolację sponsorowaną przez firmę, czy oferując pokrycie opłaty za pralnię. Inne uwagi, to zbyt głośna muzyka, stoliki w dolnej sali praktycznie na parkiecie tanecznym, opieszałość obsługi. Jak się można domyślić ten Sylwester nie pozostanie w mojej pamięci miłym wspomnieniem a lokalu nie będę polecała znajomym, którzy cenią profesjonalizm w tej branży.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 1

Re: Mokre powitanie

Zapewne gdyby stalo sie to kolezance byla by radosc w oczach:)a ze pani to wszyscy winni. I muzyka za glosna, załosne. Ja wynajmniej bawilem sie swietnie a personel jak zwykle zadowolony i usmiechniety do samego końca a pracowali ciezko.
popieram tę opinię 6 nie zgadzam się z tą opinią 3

Re: Mokre powitanie

Sposób pisania zdradza, że niewiele Panu potrzeba, aby Pana zadowolić. Zastanawiam się tylko, czy byłby Pan zadowolony, gdyby w tak ważny wieczór, jakim jest Sylwester, ktoś oblał Pańską wybrankę serca, a przy tym nie wykrztusił nawet zwyczajowego "PRZEPRASZAM". Żałosne jest jedynie to, że konsumenci wciąż tak mało wymagają od usługodawców. Dlatego wszędzie mamy pseudo restauracje, z pseudo obsługą.
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 5

Re: Mokre powitanie

troszkę poszanowania dla ludzi pracujących w święta a tak pozatym proponuje wysłać potomstwo do pracy a nabierzemy odrobinę szacunku do obsługi:)
popieram tę opinię 6 nie zgadzam się z tą opinią 2

Re: Mokre powitanie

Co to ma wspólnego z brakiem poszanowania dla klienta??? Skoro doszło do takiej sytuacji to obsługa lokalu powinna zadbać o to aby zatrzeć złe wrażenie na wejściu. Skoro tego nie zrobili to znaczy,że mają głęboko swoich klientów. Jak się to mówi w d..ch się poprzewracało. Na szczęście rynek się rządzi swoimi prawami. Jak lokal będzie dawał ciała to kiedyś przyjdzie jego kres. Było wielu takich kozaków ,po których zostało jedynie wspomnienie .
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 2