Motocykle

Cześć jest nas w Baninie i okolicach coraz więcej, aż miło wieczorami posłuchać jak latacie.
Na fb jest nowa grupa MOTO Banino
Dolaczcie razem weselej się lata
popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 17

Zebys sie tylko nie przeleciał jak ci ostatni co poszli na czołôwke z jeepem albo ten grobas ze swojà dziunià co go zamiotło, chyba za mało poświecony był bo modlitwy zlotowe na gòrkach jasnych i innych licheniach odbebniony a tu o, rockersi z bieda łaski, pompà do grownnna ju wyc po nocach a potem do kościołka....eeee
popieram tę opinię 9 nie zgadzam się z tą opinią 11

Pozwólcie proszę Drodzy Państwo że postaram się przetłumaczyć powyższy bełkot na język zrozumiały dla cywilizowanego człowieka: Panu Anonimowi chodziło z grubsza o to, że nie darzy motocyklistów przesadną sympatią.
popieram tę opinię 14 nie zgadzam się z tą opinią 6

Tu się mylisz pròbowałem pisać tak zeby taki tempak o mora coś zrozumiał, jestem kierowcà jednoślada o pojemności 1,1. Prawo jazdy A od 1992. Cała ta pseudo brać jasnogòrska obwieszona odznakami i naszywkami, ktòre się na wzajem wykluczajà budzi u mnie pusty śmiech i jeszcze te kaski ala hełmy niemieckie-ja,ja,ja. Jak jadę autem to zawsze mam oczy do okoła głowy bo wiem ze pompiarz albo 125 bez prawka moze sobie poszarzować i dygać po ciàgłych lub zapier. na maksa a potem płacz i tyle, cieszcie się latem i abyście się odliczyli na tym śmiesznym rajdzie tzw. św.mikołaja he,he.
popieram tę opinię 6 nie zgadzam się z tą opinią 9

Żadna jasnogórska czy lichenska
Tak żeby lokalnie można było z kimś wyjechać
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 8