NIE POLECAM I OSTRZEGAM
Nie zdarza mi się często wystawiać opinii ale tym razem piszę bo
1) jestem zawiedziona- postawiałam na firmę z trójmiasta- zawsze wspieram lokalne firmy i tutaj taka pomyłka
2) nie chce aby inni ludzie tracili czas, nerwy i pieniądze zawierając umowy kupna z tą firmą.
Lampa zakupiona 08.12.2013 roku do tej pory nie mam ani lampy ani zwrotu pieniędzy. Kontakt z firmą beznadziejny na maile NIE ODPISUJĄ, nie informują klienta o tym, że lampy nie ma na magazynie (tak było w moim przypadku- stąd niby ten czas oczekiwania) sama po kilkunastu próbach kontaktu w końcu telefonicznie udało mi się porozmawiać z Panem który stwierdził że producent nie ma tej lampy i trzeba czekać najpierw do Nowego Roku potem kolejny tydzień i kolejny...Zawsze to ja musiałam dzwonić i się dopytywać co się dzieje z moją lampą, Pan nie raczył poinformować mnie co się dzieje, ostatecznie stwierdził po 1,5 miesiącu że nie ma co czekać na lampę bo on nie wie kiedy ona przyjdzie, żeby wybrać jakąś inną. Nie znalazłam nic co by nie zainteresowało zresztą zważywszy na powyższą sytuacje podjęłam decyzję, że rezygnuję i poproszę zwrot pieniędzy. Mija już 3 tydzień jak proszę o moje pieniądze, kilkanaście prób kontaktów nieudane, albo odpowiedź "wyślemy jutro".
STANOWCZO ODRADZAM, przykry zawód ze strony lokalnej firmy. Ja rozumiem, że lampy nie było na magazynie, może nawet producent wycofał ją z produkcji (takie mam szczęście:) ale poziom obsługi klienta jest tragiczny, nie wspomnę, że skoro odchodzimy od transakcji to pieniądze powinny znaleźć się u mnie na koncie automatycznie.
SZKODA czasu i nerwów, nie w dobie kiedy jest taka konkurencja...
1) jestem zawiedziona- postawiałam na firmę z trójmiasta- zawsze wspieram lokalne firmy i tutaj taka pomyłka
2) nie chce aby inni ludzie tracili czas, nerwy i pieniądze zawierając umowy kupna z tą firmą.
Lampa zakupiona 08.12.2013 roku do tej pory nie mam ani lampy ani zwrotu pieniędzy. Kontakt z firmą beznadziejny na maile NIE ODPISUJĄ, nie informują klienta o tym, że lampy nie ma na magazynie (tak było w moim przypadku- stąd niby ten czas oczekiwania) sama po kilkunastu próbach kontaktu w końcu telefonicznie udało mi się porozmawiać z Panem który stwierdził że producent nie ma tej lampy i trzeba czekać najpierw do Nowego Roku potem kolejny tydzień i kolejny...Zawsze to ja musiałam dzwonić i się dopytywać co się dzieje z moją lampą, Pan nie raczył poinformować mnie co się dzieje, ostatecznie stwierdził po 1,5 miesiącu że nie ma co czekać na lampę bo on nie wie kiedy ona przyjdzie, żeby wybrać jakąś inną. Nie znalazłam nic co by nie zainteresowało zresztą zważywszy na powyższą sytuacje podjęłam decyzję, że rezygnuję i poproszę zwrot pieniędzy. Mija już 3 tydzień jak proszę o moje pieniądze, kilkanaście prób kontaktów nieudane, albo odpowiedź "wyślemy jutro".
STANOWCZO ODRADZAM, przykry zawód ze strony lokalnej firmy. Ja rozumiem, że lampy nie było na magazynie, może nawet producent wycofał ją z produkcji (takie mam szczęście:) ale poziom obsługi klienta jest tragiczny, nie wspomnę, że skoro odchodzimy od transakcji to pieniądze powinny znaleźć się u mnie na koncie automatycznie.
SZKODA czasu i nerwów, nie w dobie kiedy jest taka konkurencja...