NIE POLECAM!!!!

Zamówilam dla dziecka tort ze zdjeciem i szczerze odradzam zakup w tej cukierni, nie dosc ze byl uszkodzony, to zaden tort tylko jakas pianka niby malinowa, skad zatem kolor jagodowy, przybranie dla tortu dla dziecka jak dla babci,porazka, az płakac mi sie chcialo jak go zobaczyłam,zdjecie zamiat na caly tort i za tyle zaplacilam skrocone do jakiegos kwadracika!!! za cene 110 zł dostałam cos zrobione na odpierdziel, zamiast tortu pianka, nie polecam, szczególnie rodzicom ktorzy tak jak ja szukali czegos wyjatkowego na roczek dziecka!!! nigdy wiecej nie zrobie zakupow w tej cukierni!!! wielkie oszustwo!!!
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 2

Re: NIE POLECAM!!!!

ja jestem z zawodu ciastkarzem i obecnie nie pracuje w zawodzie pomimo wielkich chęci powtotu do zawodu nie udało mi się znaleść pracy ,ale jedno ci powiem nie masz pojęcia o tej pracy i nie wierzę w żadne słowo w twojej opini .Nie ma w tym zawodzie ludzi którzy chcą zrobic coś na odpier..... ol ,,, Nigdy nie pracowałem w tej cukierni , ale widać ,że się starają . Ja mam ok 10 lat przepracowane w tym zawodzie i serdacznie zapraszam do dyskusju na vikrtor76@interia.pl
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 3

Re: NIE POLECAM!!!!

Ja też tego zupełnie nie rozumiem. Gdy przychodzą do nas nowe torty mam ochotę stać w chłodni godzinami i oglądać je wszystkie, takie są piękne! A te na zamówienie? CUDO! cukiernicze cudo! Za napis na torcie trzeba zapłacić tylko 2 zł, ale za to jak pięknie wykonane. Torty, które sa na specjalne zamowienie zawsze sa idealne, ponieważ to jest własnie to, co świadczy o renomie tej cukierni. Zawsze cieszę się, jak widzę iskierki w oczach klienta, który odbiera specjalny tort :)