Korzystałam kilkakrotnie z usług p.Alicji i zadnych pozytywnych efektow po zabiegach,poza tym czułam sie jak intruz szybko i niedbale,bo nastepny klient sie "zjawił".
01
Odpowiedź obiektu
~anonim
(12 lat temu)
Może gdyby się Pani nie spóźniała i szanowała czas innych klientów to wyglądałoby to inaczej.
06
Re: Odpowiedź obiektu
~łysy
(12 lat temu)
ale bzdura, jeżeli klient przychodzi nie punktualnie to należy przełożyć termin informując o napiętym grafiku a nie wykonać pracę na odwal i skasować bo mało czasu....wtedy klient albo rezygnuje albo przyjmuje propozycję innego terminu...tłumaczenie dentysty ząb został źle zrobiony bo się pacjent spóźnił ale 300 się należy....
40
Re: Odpowiedź obiektu
~nzadowolona
(12 lat temu)
nie było żadnego spóznienia!!!,co za bzdury Pani pisze,żal!!