NIE POLECAM
W październiku 2015r. odebrałem z salonu Hyundai i20 (po terminie umownym) – w dniu odbioru okazało się, że wyposażenie samochodu było niezgodne z zamówieniem (brak zaciemnionych tylnych szyb) oraz brak felg aluminiowych. Powyższe braki zostały odnotowane w protokole przekazania auta. Po miesiącu otrzymałem felgi. W zakresie zaciemnionych szyb Dealer do dnia dzisiejszego nie wywiązał się z warunków umowy.
Wiedza personelu Dealera w zakresie powierzonych obowiązków jest mierna czego doświadczyłem osobiście. O tym fakcie powiadomiłem telefonicznie kierownictwo firmy.
W zeszłym roku dałem sobie spokój ze wstawieniem negatywnej opinii. Chociaż się należała!
Kolejnym przegięciem firmy był pierwszy przegląd gwarancyjny auta. Umówiłem się na przegląd w Serwisie w Gdańsku, ale dla sprawdzenia rynku zadzwoniłem do filii Margo w Gdyni w celu dokładnego sprawdzenia ceny za usługę, podając nr identyfikacyjny pojazdu – cena 720 zł.
Po dwóch dniach samochód przekazałem do Serwisu w Gdańsku cena za ta usługę wyniosła 810zł.
Po małej wymianie zdań ostatecznie zapłaciłem 720 zł.
Jedna firma dwa cenniki.
Nie polecam !!!!!!!!
Wiedza personelu Dealera w zakresie powierzonych obowiązków jest mierna czego doświadczyłem osobiście. O tym fakcie powiadomiłem telefonicznie kierownictwo firmy.
W zeszłym roku dałem sobie spokój ze wstawieniem negatywnej opinii. Chociaż się należała!
Kolejnym przegięciem firmy był pierwszy przegląd gwarancyjny auta. Umówiłem się na przegląd w Serwisie w Gdańsku, ale dla sprawdzenia rynku zadzwoniłem do filii Margo w Gdyni w celu dokładnego sprawdzenia ceny za usługę, podając nr identyfikacyjny pojazdu – cena 720 zł.
Po dwóch dniach samochód przekazałem do Serwisu w Gdańsku cena za ta usługę wyniosła 810zł.
Po małej wymianie zdań ostatecznie zapłaciłem 720 zł.
Jedna firma dwa cenniki.
Nie polecam !!!!!!!!