NIE POLECAM!

Zasugerowana dobrymi ocenami na tym portalu skłoniłam się oddać swojego laptopa na wymianę matrycy. Pracownik przy pierwszym spotkaniu powiedział mi, że naprawa zajmie 3-4 dni. Cóż, okazało się jednak, że potrzebowali na to 47dni!!! Ciągle obiecywanie szybszej naprawy oraz informacji od pracowników w rzeczywistości zero kontaktu i przekładanie odbioru z dnia na dzień... Stracony czas i nerwy.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Odpowiedź obiektu:

Zgadza się, termin wydłużył się do abstrakcyjnych 47 dni , co wynikało z braku dostępności ekranu u dostawców , o czym klientka była na bieżąco informowana . Szkoda tylko , że zapomniała napisać o otrzymanym rabacie na usługę i o tym, że przez 90% czasu ma wyłączony telefon (rzeczywiście zero kontaktu ...) Poza tym jakość usługi nie powinna w tym wypadku podlegać subiektywnej ocenie klienta , ekran jest fabrycznie nowy i ma pełną gwarancję - stąd ocena 1 jest co najmniej nie na miejscu. Dziękujemy za współpracę ... "brak elementu zaskoczenia "...
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0