NIEKONIECZNIE poszanowanie klienta!
Przebywamy właśnie w hotelu podczas weekendu majowego. Myśleliśmy po przeczytaniu opinii na internecie że hotel ten jest przyjazny zarówno dorosłym jak i małym dzieciom i tu wielkie rozczarowanie. Od dwóch dni prosimy obsługę o zwiększenie temperatury na basenie ponieważ wejście jest tak nieprzyjemne iż niektórzy (nawet dorosli) w ogóle rezygnują z kąpieli lub przenoszą się do jacuzzi (wtedy panuje w nim wielki ścisk) nie mówiąc o dzieciach które jak już przestaną szczękać zębami to mają sine usta( ktoś tu zapyta po co się kąpać skoro tak zimno? ciężko odmówić dzieciom skoro wybierało się hotel specjalnie z basenem). Na co recepcja stwierdziła że właściciel oświadczył iż w wyższej temp. ludzie mdleją i najpierw obiecano nam podniesienie temp. o 1 stopień co już polepszyloby komfort pływania ale niestety tego nie zrobiono. Kolejnego dnia temp. na basenie okazała się być jeszcze niższa niż dnia poprzedniego. Przypadek? Dodam tylko że 2 dni wcześniej temp. była o 2 stopnie wyższa wiec jest to możliwe. Nikt nie zemdlal a w basenie było sporo bawiących się wczasowiczów. Jestem oburzona takim traktowaniem w końcu płaci się tu słono za pobyt więc cena powinna być dostosowana do jakości.