NIEUCZCIWI

NA WYKONANĄ USŁUGĘ NIE WYSTAWILI RACHUNKU,LODUWKA SIĘ ZEPSUŁA NA DRUGI DZIĘŃ. WULGARNI PRZEZ TELEFON
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Odpowiedź obiektu:

Pani Mariolo wystawić rachunek dla serwisów to żaden problem,wystarczy sobie zażyczyć niema rachunku niema pieniążków przecież to jest takie proste serwis jest zobowiązany w ciągu 7 dni dostarczyć rachunek na prośbę żądanie klienta .Co zaś dotyczy się zepsutej na drugi dzień lodówki zgłasza się reklamacje serwis do 14 dni pojawia się i dalej próbuje coś zaradzić .To nie jest tak że serwisy mają zamiar oszukiwać klientów a naprawa nie zawsze jest skuteczna prosimy kontakt.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Odpowiedź obiektu:

Kłamstwo i jeszcze raz kłamstwo!!! Wcale nie wystawiacie rachunków. Ludzie- potencjalni klienci, nie wierzcie w to co piszą!
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0