Do serwisu oddałam piekarnik który działał sprawnie lecz nie nagrzewał do pożądanej temperatury. Okazało się że koszt naprawy przewyższa wartość piekarnika. "Technik" ktory przyjechał do mieszkania z piekarnikiem aby go zamontować oświadczył że piekarnik nie działa wcale. To niestety nie był żart!
Wszystko trwało ponad 4 tygodnie, ze strony serwisu ZERO informacji, ani razu nikt nie zadzwonił, trzeba było dzwonic i się prosić, przypominać. Zero profesjonalizmu, obsługa jak z łaską, serwis klienta leży. Po moim stanowczym mailu w którym zażądałam natychmiastoiwego zwrotu piekarnika w stanie w jakim został oddany okazało się że piekarnik jednak może działać - i działa do tej pory.. Zachowanie serwisu absolutnie skandaliczne, ignoranckie. Oczywiście odpowiedzi na maila nie otrzymałam, ktoś z serwisu skontaktował się z mężem telefonicznie.
NIE POLECAM - nie dość że chcieli zwrócić mi piekarnik który nie działał choć oddawany był jako w pełni działający to jeszcze traktują klienta jak zło konieczne. W czasach gdy większość z nas kupuje nowe a nie naprawia i gdy każdy powinien walczyć o klienta takie traktowanie jest absolutnie nie do zaakceptowania.