'' Naprawa lodówki Samsung''
Witam wszystkich obecnych i o zgrozo przyszłych klientów tej firmy. Od kilku miesięcy toczę batalię o naprawę uszkodzonego czujnika temperatury komory mrożenia w lodówce Samsung. Mrugający co jakiś czas wyświetlacz doprowadza mnie do nerwicy . Panowie usiłują zdiagnozować usterkę w różny sposób cały czas uciekając od rzeczywistego problemu . Firma ubezpieczeniowa która monitoruje tę krucjatę została poinformowana przez ELDOM ,że nie zgadzam się na naprawę sprzętu . Ostatni pomysł pracownika serwisu to nakręcenie przeze mnie filmiku z mrugającym wskaźnikiem temperatury .Myślę ,że na festiwalu filmów satyrycznych zajęliby pierwsze miejsce natomiast jako usługodawców natomiast jako usługodawców nie mieszczę ich w żadnej kategorii bo nawet nie ma tak negatywnej skali . Potwierdzam spostrzeżenia poprzedników piszących opinie o tym zakładzie - buta i brak profesjonalizmu.Idzie nowe panowie, czas nauczyć się naprawy nie tylko młynków do pieprzu.