Jestem dość zadowolona z jakości usług, ale po ostatnich wizytach pozostał niesmak. Pani w recepcji w gabinecie przy Kartuskiej (24. marca po południu) chyba mówić nie potrafi. Na każde pytanie kiwała głową na boki dając do zrozumienia, że odpowiedź brzmi "nie". Poza tym dała do podpisania przed wizytą dokument, na którym potwierdzam, że został ze mną omówiony przebieg wizyty, było przeprowadzone badanie, znam planowane leczenie, jestem wszystkiego świadoma,wszelkich zagrożeń itp-miało to miejsce przed wizytą, jak więc mogę być świadoma skoro nikt jeszcze z lekarzy ze mną nie rozmawiał nawet, nie wspominając o badaniu?!
Kolejna kwestia to ceny i produkty dodatkowe. Już trzykrotnie zdarzyło mi się, że są wciskane jakieś płyny do płukania ust bądź pasty, które są bardzo drogie, a nie zawsze niezbędne (wiem to, bo pracuję w służbie zdrowia). Natomiast ceny usług nie są zbyt niskie, ale do przeżycia o ile nie pójdzie się do Pani Kryspin- ta Pani wie jak odstraszyć pacjenta ceną. Poprosiłam w recepcji o podanie cen pewnych zabiegów. Okazało się, że są to względnie stałe ceny. Jasne jest, że mogą się one różnić w zależności od skomplikowania sprawy, ale nie o 100zł przy prostym zabiegu!