Nie jest zle, ale moglo by byc troche lepiej
Jestem klientem UPC od kilku lat. W ostatnim czasie mialam dwie awarie zwiazane z uslugami upc. Pojawil sie problem z cyfrowa a zaraz po tym z internetem. Pierwsza zauwazalna rzecza jest, ze upc nie ma biura obslugi klienta tzn. miejsca w ktore sie mozna udac i ktos ci pomoze. Wszystkie sprawy trzeba zalatwieac przez telefon dzwoniac do centrali w Warszawie. Po polaczeniu sie z konsultantem, przechodzi sie przez conajmiej 15 minutowe wprowadzenie, po tym ktos probuje pomoc na odlegosc z usterka techniczna przez telefon. Oczywiscie dla osoby ktora nie zna sie na tych sprawach to koszmar. Tak dzwoni sie kilka razy, po czym zostaje umowiona wizyta z technikiem upc, ktory ma przyjsc do domu. Jezeli wina lezy po stronie klienta wizyta kosztuje 50zl jezeli wina jest upc za darmo :). Pzychodzi technik do domu (to byl Pan Mariusz) usmiechniety, zyczliwy oraz pomocny. Po rozpoznaniu usterki fachowo naprawia ja i dalej mozna sie cieszyc usluga.
Mozna wspolpracowac z UPC tylko trzeba byc cierpliwym. Zaleta sa pracownicy telefonicznej obslugi klienta, ktorzy sa grzeczni oraz mili.
Mozna wspolpracowac z UPC tylko trzeba byc cierpliwym. Zaleta sa pracownicy telefonicznej obslugi klienta, ktorzy sa grzeczni oraz mili.