Nie polecam, chyba, że chcesz stracić czas

Podjechałem do serwisu, aby przeinstalować Windowsa i Linuxa na jednej partycji. Po tygodniu zadzwoniłem aby się dowiedzieć czy jest już gotowe. Dostałem odpowiedź, że jeszcze nie, ale jest padnięty dysk twardy, więc zaproponowali nowy dysk i instalacje na nim. Odmówiłem, ponieważ mam dwa dyski wsadzone do komputera, a nie miałem pieniędzy żeby kupić dysk na wymianę. Zainstalowali mi więc obydwa systemy tak jak miałem wcześniej tylko, że bez konsultacji jak ma wyglądać podzielenie partycji na dysku, a także zainstalowali mi programy, z których totalnie nie korzystam (KTO KORZYSTA Z WINAMPA W 2017 ROKU??!!). Zabrakło np. sterownika do touchpada, do dysku SSD. Prosiłem także o to, abym miał dostęp do dysku Windowsowego spod Linuxa. Oczywiście, brak kontaktu spowodował, że tego dostępu nie miałem. Laptop także był brudny, obudowa cała w śladach po palcach.
Pojechałem na reklamację i komputer przetrzymali półtora tygodnia, instalacja bez zbędnych programów, ale dalej bez żadnych konsultacji.
Koniec końców sam musiałem wszystko przeinstalowywać. Wystarczyło TYLKO się ze mną skontaktować i wszystko bym powiedział co trzeba zrobić. Ale dodzwonić się do nich to też problem.
NIE POLECAM!
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0

Odpowiedź obiektu

Szanowny Panie Michale,
pragniemy naprostować sytuację, w której Pańska opinia godzi w dobre imię Naszego Serwisu. Zacznijmy od faktu, iż od samego początku nie przekazał Nam Pan ŻADNYCH wytycznych co do zawartego oprogramowania - jest to pakiet bezpłatnych programów, w większości wymaganych do pracy lub usprawniających pracę. Jest to standardowa procedura. Kontynuując, nie przekazał Pan również informacji o podziale dysku na partycje czy udostępniania zasobów między systemami - wykracza to poza standardową procedurę instalacji systemów. Wyraził Pan chęć instalacji systemu Windows na nowym dysku SSD oraz Linux na dysku 320GB, który był uszkodzony. Co więcej, skarżył się Pan na fakt, że została zainstalowana stara wersja Linux - zgadza się, była wersja nowsza, aczkolwiek bez długotrwałego wsparcia w języku Polskim. Pańskie zażalenia i życzenia zostały przyjęte podczas drugiej wizyty - zależało Panu na czasie, toteż jeden z Naszych Pracowników pracował przy tym sprzęcie również po godzinach pracy, poświęcając swój prywatny czas, tym samym jednak cena za usługę, którą Pan uiścił została taka sama, pomimo faktu dodatkowej usługi, której nie przedstawił Pan przy oddawaniu sprzętu podczas pierwszej wizyty. Odebrał Pan sprzęt i przez miesiąc nie skarżył się na niezadowolenie, nie kontaktował się Pan również z Nami w celu dalszych sugestii, po miesiącu wystawia Pan opinie negatywną, pomimo potraktowania Pańskiego przypadku priorytetowo na zasadach długiej współpracy. Jeżeli są jakiekolwiek problemy ze sprzętem - udzielono Panu 3 miesiące gwarancji, wobec czego czujemy się zobligowani do zapewnienia 100% zadowolenia w tym jak i późniejszym okresie. Zapraszamy z sugestiami oraz problemami, postaramy się pomóc. Każdy z komputerów tuż po zakończeniu prac nad nim jest poddawany czyszczeniu i nigdy nie było innej sytuacji. Z pozdrowieniami,
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1

Niestety, ale nie ze wszystkim muszę się zgodzić. Zbyt długi okres oczekiwania na realizację usługi oraz brak kontaktu z Państwa strony w tym przypadku nie jest wyjątkiem. W moim przypadku sprzęt także nie został wyczyszczony, ale to jest najmniejsze z potknięć. Nie wiem dlaczego, ale ostatnio mają Państwo jakieś problemy z realnym ocenieniem czasu wykonania usługi oraz dotrzymaniem terminów. Kilka dni z rzędu otrzymywałem informację, że kolejnego dnia mogę odebrać sprzęt- i tak przez ponad tydzień. Tłumaczenie, że mają Państwo mnóstwo zleceń nie powinno mnie wcale obchodzić. Jeżeli jest za dużo zleceń wystarczy powiedzieć, że sprzęt będzie bez dwa tygodnie leżał nietknięty. Po to podaje się przybliżony czas realizacji, żeby klient mógł zdecydować, czy się na to zgadza czy nie.
W moim przypadku także nie wszystkie sterowniki zostały zainstalowane, zapewne z uwagi na pośpiech- co prawda mogłem zgłosić się do Państwa w ramach gwarancji, ale zapewne wiązałoby się to z kolejnym tygodniem bez sprzętu.
Poza tym (chociaż mam świadomość, że dyskusja tego nie dotyczy) podawanie informacji na stronie, że oferują Państwo sprzęt zastępczy mija się z prawdą. Przy naprawie powyżej 3 tygodni oraz wyraźnej prośbie dotyczącej sprzętu zastępczego klient słyszy jedynie, że to raczej w szczególnych przypadkach, a poza tym ten sprzęt zastępczy i tak do niczego się nie nadaje. Choć brzmi jak żart, niestety to Państwa odpowiedź.
Przykre.
Ps. Mam nadzieję, że chwilowe problemy z Państwa strony zostaną w najbliższym czasie rozwiązane, bo kiedyś korzystałem z Państwa usług wielokrotnie i chociaż wystawianie takiej opinii jest przykre, to to, co się dzieje teraz jest nie do przyjęcia.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0