Nie polecam, nawet do tak prostych rzeczy jak wymiana opon, bo tu też mogą pojawić się problemy

Na wymianie opon spędziłem 1,5h ponieważ Panowie mechanicy przez godzinę zmieniali gumy z otwartym bagażnikiem, w którym świeciło się światło (być może inna elektronika również była włączona - tego nie wiem).
Okazało się, że rozładował się akumulator i to było już coś co znacznie przerosło "mechaników", ponieważ chodziło o auto z napędem hybrydowym... Trzeba było sprawdzić czy auto ma akumulator, gdzie i czy można go naładować.
O ile jestem w stanie zrozumieć, że takie rzeczy jak rozładowany akumulator mogą się zdarzyć, nie jestem w stanie zrozumieć podejścia i komentarzy w stylu: "w normalnym samochodzie by się to nie wydarzyło".
Tym bardziej nie mogłem uwierzyć, gdy podczas płatności musiałem wręcz walczyć o symboliczną zniżkę, za to że straciłem połowę wieczoru. Po raz kolejny usłyszałem, że "to nie nasza wina, że taki mam samochód".
Czułem się jak gdybym przyjechał do warsztatu co najmniej Teslą, z którą pracownicy nie mieli nigdy do czynienia i robią burzę mózgów gdy samochód nie może odpalić... Auta hybrydowe istnieją na rynku od wielu lat i wypadałoby mieć choć minimalną wiedzę na ich temat.
Nazwa "Perfekt Serwis" nijak ma się poziomu oferowanych usług.
Nie polecam
popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 2

Odpowiedź obiektu

Dziękujemy za zamieszczenie opinii. Wszystkie Pana zastrzeżenia zostały wyjaśnione szczegółowo podczas pobytu w naszym serwisie. Rozładowanie akumulatora podczas wymiany opon świadczy o jego stanie i należy pomyśleć o wymianie akumulatora przed zimą. Wydłużony czas wizyty w serwisie podczas wymiany opon był spowodowany koniecznościom doładowania akumulatora i nie jest to wina serwisu, nie mogliśmy wydać Panu auta z rozładowanym całkowicie akumulatorem.
Pozdrawiamy
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0