Chcialem zapisac sie na intensywny kurs j. niemieckiego. Wczesniej mialem problemy juz, gdzie kursy byly przekladane, wiec powiedzialem pani z infolinii, ze nie mam zamiaru przelewac pieniedzy poki nie bede mial pewnosci, ze kurs sie rozpocznie. Po weekendzie dzwoni pani i mówi, ze kurs sie odbedzie na pewno, maja wystarczajaca liczbe ludzi itd., pani mnie zapewnila, ze jak sie nie odbedzie to niezwłocznie odesla mi pieniadze. kurs ma sie zaczac od nastepnego poniedzialku. I co ?? Dzwoni w piatek i mowi , ze jednak nie rozpocznie sie kurs bo ktos dziwnym trafem nagle zrezygnowal w ostatniej chwili i ewentualnie w tej samej cenie moge isc na kurs, ktory ma 10 h mniej ( chyba cos jest nie tak skoro chca zebym placil tyle samo za gorszy kurs). Pani mnie zapewniła, ze jak odesle im podpisane rezygnacje to zaraz zrobia przelew zwrotny (było to 1.07.2016), mają 14 dni roboczych na zwrot, dziś mija 16 dzień roboczy i dalej nie otrzymałem zwrotu. Dzwonie do nich , pani sie dowiedziala w centrali, ze DOPIERO PO MOJEJ DZISIEJSZEJ INTERWENCJI KTOS SIE ZAINTERESWAL I ZROBIA PRZELEW DZIS! 16 dnia roboczego, 2 dni po ich max. terminie. NIE POLECAM NIKOMU, KLAMIA I OSZUKUJA LUDZI.