Re: Nie polecam!!!
~Bożena Bilińska
(14 lat temu)
Pani Marto,
dziękuję za Pani uwagę. Cieszę się, że mimo nieporozumień w trakcie naszej współpracy potrafiła Pani obiektywnie ocenić takie kryteria jak jakość wykonania i dostępność asortymentu w moim sklepie.
Uważam, że krzywdzące jest zarzucenie mi ignorancji i braku chęci wyjaśnienia sytuacji. Mimo opóźnień w płatności z Pani strony, rozpatrzyłam Pani reklamację i przysłałam montażystę, który poprawił dekorację. Asymetrie, które były przyczyną reklamacji, wynikały z nierówności ścian, co z resztą potwierdził próbny montaż w moim sklepie.
Mimo powyższego, zgodziłam się również na zwrot dekoracji - a co więcej, zwróciłam Pani zaliczkę, która normalnie przepada. W tym kontekście zarzucanie mi braku chęci rozwiązania problemu jest moim zdaniem mocno niesprawiedliwe.
2
1