Odpowiedź obiektu
Witamy P.Izo. Ku wyjaśnieniu Pani opinii.
Szanowna klientko z „ zakupów grupowych „ wyjaśniamy jaka jest koncepcja ów zakupów.
Usługa o obniżonej cenie 70 %, ma na celu przyciągnięcia i zaprezentowaniu renomy usług nowemu gronu klientów.
P. Izo z całym szacunkiem , przyszła Pani do Nas z włosami , które miały parę tonów koloru i opłakany stan. Końcowym efektem naszej koloryzacji był jeden piękny, pełen blasku kolor, gdzie sama Pani była zachwycona jak i również pozostałe klientki ,które w tym samym czasie były w salonie. Ażeby uzyskać ten efekt konieczne było dwu krotne nakładanie różnych kolorów, a na koniec jeszcze tonowanie . Pani w „ zakupach grupowych „ zakupiła kupon na koloryzacje jednym kolorem, za tak nietypową koloryzację zapłaciłaby Pani powyżej 200 zł. My symbolicznie za materiał poprosiliśmy Panią o dopłatę 30 zł, gdzie była P. o tym uprzedzona na samym początku wizyty, tylko nie było wiadomo w jakiej wysokości kwoty.
P. Izo proszę nie hańbić rzetelnej pracy, gdyż można domniemać iż jest Pani osobą która by chciała mieć najlepiej usługi za darmo i żerowała tylko i wyłącznie na zakupach grupowych.
Po za tym otrzymała Pani zwrot tych jakże cennych 30 zł.
Przykro nam, że tego typu klientki pierwsze co robią wystawiają negatywną opinie nie doceniając jakości usługi.
Czytając wystawione negatywne opinie innych Salonów, widać iż są to dość popularne zdarzenia.
Drodzy klienci w imieniu usługodawców, prosimy o dyskursywną analizę waszego niezadowolenia przed wystawieniem opinii.
Z wielkim żalem piszemy to wytłumaczenie w takim stylu, jako że jest to bardzo przykre dla dwóch stron.
Pozdrawiamy
SALON DIAMOND
3
8