Nie wiem, jak ta firma istnieje - to kpina z klienta
Niestety dołączam do grupy naiwnych, którzy dali się nabrać na "lokalność" multimediów i przez to muszą codziennie uważać, żeby banda naciągaczy nie wysępiła kolejnej 1 zł - na konto podtarcia się przed odebraniem telefonu w BOK. 3 tygodnie walki o PRAWIDŁOWY numer klienta, naciągnięcie na zwykłą fakturę, bo w systemie nie było odnośnika do zgody, a konsultant zapewniał, że zgoda telefoniczna na e-fakturę wystarczy. Do tego internet co chwilę się rozłącza. Szału można dostać. Nigdy więcej i jak najszybciej pozbyć się tego ścierwa...
ZATEM NIE DAJCIE SIĘ ZWIEŚĆ CENOM - LEPIEJ SOBIE TĘ DYSZKĘ DOŁOŻYĆ DO UPC ALBO CHELLO. MULTIMEDIA I TAK JĄ WYCIĄGNĄ PRZY PIERWSZEJ MOŻLIWEJ OKAZJI, WIĘC LEPIEJ OD RAZU ZAOSZCZĘDZIĆ SOBIE NERWÓW.
ZATEM NIE DAJCIE SIĘ ZWIEŚĆ CENOM - LEPIEJ SOBIE TĘ DYSZKĘ DOŁOŻYĆ DO UPC ALBO CHELLO. MULTIMEDIA I TAK JĄ WYCIĄGNĄ PRZY PIERWSZEJ MOŻLIWEJ OKAZJI, WIĘC LEPIEJ OD RAZU ZAOSZCZĘDZIĆ SOBIE NERWÓW.