Nie wiem, jak ta firma istnieje - to kpina z klienta

Niestety dołączam do grupy naiwnych, którzy dali się nabrać na "lokalność" multimediów i przez to muszą codziennie uważać, żeby banda naciągaczy nie wysępiła kolejnej 1 zł - na konto podtarcia się przed odebraniem telefonu w BOK. 3 tygodnie walki o PRAWIDŁOWY numer klienta, naciągnięcie na zwykłą fakturę, bo w systemie nie było odnośnika do zgody, a konsultant zapewniał, że zgoda telefoniczna na e-fakturę wystarczy. Do tego internet co chwilę się rozłącza. Szału można dostać. Nigdy więcej i jak najszybciej pozbyć się tego ścierwa...

ZATEM NIE DAJCIE SIĘ ZWIEŚĆ CENOM - LEPIEJ SOBIE TĘ DYSZKĘ DOŁOŻYĆ DO UPC ALBO CHELLO. MULTIMEDIA I TAK JĄ WYCIĄGNĄ PRZY PIERWSZEJ MOŻLIWEJ OKAZJI, WIĘC LEPIEJ OD RAZU ZAOSZCZĘDZIĆ SOBIE NERWÓW.
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Nie wiem, jak ta firma istnieje - to kpina z klienta

Ktoś im się w końcu kiedyś do d*py dobierze, mam taką nadzieję przynajmniej...
Jak dostaną jakąś drakońską karę to może panowie prezesi zaczną się interesować jakością usług jakie próbuje świadczyć ich firma

To prawda, kiepska jakość usług, fatalna obsługa, niekompetencja, olewanie klienta, traktowanie stałych klientów jak krowy do wydojenia z każdej złotówki i niekonsekwencja to niestety norma w przypadku MM
popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 0