Niekompetencja
Zamówienie złożone o godzinie 20 dojechał o 21:35. Krótko po złożeniu zamówienia lokal kontaktował się aby uprzedzić że nie może zrealizować całości zamówienia że względu na brak jednej z potraw, przyjąłem do wiadomości razem z przewidzianym przez pracownika domino's pizza maksymalnym czasem dostawy który miał wynosić 40 min.
Ostatecznie zamówienie przyjechało spóźnione, a najlepsze ze dostawca zarządzał kwoty za całość zamówienia nie uwzględniając tego że przywiózł tylko jego część, oczywiście nie chciałem płacić za coś czego nie ma więc zostałem z niczym.
Jakość produktów a przede wszystkim obsługi w tym lokalu bardzo odbiega od standardu sieci który znam nie tylko z Polski.
Warto dodać że jedynym rozwiązaniem ze strony pracownika infolinii w takiej sytuacji będzie napisanie maila z reklamacją.
Ostatecznie zamówienie przyjechało spóźnione, a najlepsze ze dostawca zarządzał kwoty za całość zamówienia nie uwzględniając tego że przywiózł tylko jego część, oczywiście nie chciałem płacić za coś czego nie ma więc zostałem z niczym.
Jakość produktów a przede wszystkim obsługi w tym lokalu bardzo odbiega od standardu sieci który znam nie tylko z Polski.
Warto dodać że jedynym rozwiązaniem ze strony pracownika infolinii w takiej sytuacji będzie napisanie maila z reklamacją.