Niekulturalna obsługa rodem z PRLu
Witam :)
Rzeczywiście pan Tomasz Dobroczek jest ekscentrykiem, ale również niekulturalnym człowiekiem. Zapomniałam karnetu, próboiwałam się delikatnie wypytać pana czy jest jakiś sposób, żebym weszła na pływalnie wyjaśniłam, że mam karnet i zarezerwowane miejsce to nie jest pierwszy raz kiedy tam o tej porze jestem... Można było sprawdzić nawet czy mówię prawdę i przetrzymać mnie do końca kolejkii, chętnie bym poczekała nawet 5 minut poza kolejką...jak by wszyscy weszli i 1 miejsce zostało to znaczy , że moje. logiczne prawda?? Nie dla pana Tomasza. Pan Tomasz wolał obrazić MNIE poddając w wątpliwośc MOJĄ inteligencję. Obsługa czy fachowa?? taka sama jak wszędzie . Tylko w odróżnieniu od innych nie pojęła, że TRZEBA BYĆ KULTURALNYM WOBEC KLIENTA!! JAK ZAPOMNIELIŚCIE KARNETU TO LEPIEJ WRÓĆCIE DO DOMU!! ZAOSZCZĘDZICIE NERWÓW I CZAS BO I TAK NIE WEJDZIECIE NA PŁYWALNIE!! o czym na karnecie i wydawanym Wam dokumentach nie ma ani słowa.
Rzeczywiście pan Tomasz Dobroczek jest ekscentrykiem, ale również niekulturalnym człowiekiem. Zapomniałam karnetu, próboiwałam się delikatnie wypytać pana czy jest jakiś sposób, żebym weszła na pływalnie wyjaśniłam, że mam karnet i zarezerwowane miejsce to nie jest pierwszy raz kiedy tam o tej porze jestem... Można było sprawdzić nawet czy mówię prawdę i przetrzymać mnie do końca kolejkii, chętnie bym poczekała nawet 5 minut poza kolejką...jak by wszyscy weszli i 1 miejsce zostało to znaczy , że moje. logiczne prawda?? Nie dla pana Tomasza. Pan Tomasz wolał obrazić MNIE poddając w wątpliwośc MOJĄ inteligencję. Obsługa czy fachowa?? taka sama jak wszędzie . Tylko w odróżnieniu od innych nie pojęła, że TRZEBA BYĆ KULTURALNYM WOBEC KLIENTA!! JAK ZAPOMNIELIŚCIE KARNETU TO LEPIEJ WRÓĆCIE DO DOMU!! ZAOSZCZĘDZICIE NERWÓW I CZAS BO I TAK NIE WEJDZIECIE NA PŁYWALNIE!! o czym na karnecie i wydawanym Wam dokumentach nie ma ani słowa.