Nieporozumienie

Witam,
bywaliśmy w salonie wielokrotnie bo spełniał nasze oczekiwania, wychodziliśmy zadowoleni i zrelaksowani. Niestety jakość usług obniżyła znacząco loty. Ostatnia wizyta zadecydowała o dalszej rezygnacji z bywania w tym miejscu. Mycia stóp nie było i tym samym klapek na stopy nie otrzymaliśmy. Zabrakło także spodenek, które zakładaliśmy na czas masażu. Z informacji uzyskanych od Pani recepcjonistki o tych zmianach - każdy masażysta ma swój styl prowadzenia zabiegu. Wydawałoby się, że takie miejsce ma określone standardy, cóż..... Podstawowa zasada marketingu, klient wraca w ulubione miejsca w celu otrzymania zadowalających doznań. W tym przypadku dbałość o doznania klienta została rażąco zaniedbana, stąd nasza decyzja o zmianie salonu. Nie polecam podejmowania ryzyka zabiegów w tym miejscu ponieważ może nie spełnić oczekiwań a później tylko niesmak, rozczarowanie, stracony czas i pieniążki....
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Nieporozumienie

bylem okolo 30 razy i 30 razy bylo wszystko super
skutecznosc 100% maja jesli chodzi o moje zadowolenie
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0