Niepoważne potraktowanie poważnego klienta

Jestem oburzona sposobem potraktowania mnie jako klienta przez Pana szewca, który po wycenie naprawy córki buta stwierdził, że go ode mnie nie weźmie, tylko że córka ma go najpierw wyczyścić i wtedy go do niego przynieść. Jednym słowem zostałam przez Pana szewca odesłana z kwitkiem! Tego dnia specjalnie przyjechałam do tego szewca z innej dzielnicy i zmarnowałam całe przedpołudnie, niczego nie załatwiając. Musiałam z butem wrócić do domu. Tak się nie traktuje ludzi i to w dodatku zapracowanych ludzi dorosłych, których czas jest bardzo cenny! Prawdą jest, że podeszwa była nieco przybrudzona, ale bez przesady, górna część buta był przeze mnie osobiście wcześniej wyczyszczona, a że but jest dość zniszczony nie najlepiej się prezentuje, ale w związku z tym, że jest córki ulubionym butem postanowiłam go zanieść do naprawy. W żadnym innym zakładzie szewskim nie spotkałam się z podobnym potraktowaniem z powodu tego buta. Z tego powodu nie polecam tego szewca i z pewnością z jego usług już więcej nie skorzystam.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 9

Re: Niepoważne potraktowanie poważnego klienta

Buty sie czysci przed wizyta u szewca :0 POzdrawiam :)
popieram tę opinię 7 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Niepoważne potraktowanie poważnego klienta

Jak najbardziej,obuwie się czyści,a potem zanosi do naprawy.To nie jest miłe brać do rąk brudne,śmierdzące buty,nie raz ubabrane od błota lub psich odchodów.Do krawca też nosi się czystą odzież do przeróbek,a nie zdjętą prosto z tyłka.Tu trzeba okazać szacunek człowiekowi,a nie stawiać warunki.
popieram tę opinię 7 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Niepoważne potraktowanie poważnego klienta

I bardzo dobrze, ze nie przyjął. Na Pani miejscu byłoby wstyd zanieść brudne buciska do naprawy! Żenada moja Pani!
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0