Nieprofesjonalni!

W minute po zamowieniu wizyty kobieta z infolinii zadzwonila ze lekarz jednak odmawia wizyty. Nie polecam
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Odpowiedź obiektu

Szanowna Pani,

Niestety nie mogliśmy pomóc Pani klientowi z przyczyn obiektywnych. Pacjent porozumiewał się jedynie w języku fińskim. Żaden z naszych lekarzy nie posługuje się tym językiem. Recepcjonistka zachowała się w sposób prawidłowy. Sprawdziła, czy któryś z naszych lekarzy będzie w stanie Państwu pomóc. Następnie poinformowała Panią, że przyczyną odmowy przyjęcia zlecenia jest brak możliwości porozumienia się z Pacjentem. W celu postawienia prawidłowej diagnozy niezbędne jest zebranie wywiadu przez lekarza. Podkreślam, że w tym przypadku było to niemożliwe.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0