Niespotykana ignorancja klienta przez personel

Przedwczoraj zamierzałam skorzystać z usługi w tym "wysoce profesjonalnym" punkciku. Ponieważ miejsca były zajęte poprosiłam o rezerwację i wyznaczenie godziny Elastyczności i ukłonu wobec klienta zero. Na moją propozycję, że za rezerwację zostawię kaucję 50 zł "uprzejme" pracownice też nie przystały. Zastanawiam się nad tym, jak właściciel tego punktu dobiera personel a przede wszystkim szkoli jak zabiegać o klienta w dobie konkurencji. Do wiadomości właściciela powstaje tam nowy punkt manicure. Nie sztuka jest mieć jednorazowego klienta, sztuką jest Go zatrzymać, to podstawowa zasada biznesu.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Niespotykana ignorancja klienta przez personel

tak otworzył sie nowy salon w riv (obok play)poszlam tam chcialam umowic sie na paznokcie pani pracująca w tym salonie a była to godz 20:30 tylko burkneła nie wstajac z kanapy ze dzisiaj to ona juz nie zdąrzy więc fakt konkurencja jak cholera:D
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0