Nieuprzejma obsługa !

Witam ! Niedawno dostałem od pracodawcy kartę Benefit. Chciałem skorzystać z usług rewelacyjnej podobno firmy Agronaut z Gdańska. Wyjątkowo nieuprzejmy Pan potraktował mnie jak ostatniego "półmózga" i kazał wysłać zapytanie ofertowe mailem. Podobno w ciągu 48 godzin odsyłają ofertę, choć ja dobrze wiedziałem czego chcę. Pal diabli, ze tak to trzeba, to mógłbym zrozumieć, ale forma w jakiem Pan to przekazał była co najmniej skandaliczna. Nie dość, że nie chciał się przedstawić, to do tego pozwalał sobie na osobiste wycieczki co do mojego IQ. Pewnie nie jestem jakimś hiper umysłem ale Panu nic do tego!!!!!!! Na koniec stwierdził, że rozładowuję jego baterię telefonu i żegna!!!!!!!! Wszystko było mało uprzejme i po prostu chamskie!!!!!
Na pewno tam już nigdy nie pójdę i odradzam. Kara jakaś musi być !!!!
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 19

Re: Nieuprzejma obsługa czy nie uprzejmy klient ??????

No to Rysiu się ukarałeś ;)) , co ???

Poczytałam opinie i stwierdzam, że wszystkim się nie dogodzi.
Ja Rysiu nie mam takich problemów i chodzę do ARGONAUTÓW bez problemów ,jak sam zauważyłeś wystarczy do Argonautów wysłać e-mail i już ,to naprawdę nie" boli " ;)) .
Może niektórzy "KLIENCI" mogli by popracować nad własnym stylem komunikacji, bo niektórzy ludzie po prostu z nikim nie potrafią się dogadać.Mnie bardzo odpowiada e-mailowy przepływ informacji oraz zawsze aktualna strona internetowa - w końcu mamy XXI wiek i większość społeczeństwa potrafi korzystać z dobrodziejstw cywilizacji. Rysiu a co do IQ no to sam o sobie wystawiasz świadectwo jak widać i "słychać " powyżej. Wujek Dobra Rada : zapisz się Rysiu na kurs CZYTANIA ZE ZROZUMIENIEM ;)) , może będzie Ci się żyło łatwiej z twoim IQ.

Monia
popieram tę opinię 12 nie zgadzam się z tą opinią 2