Niezadowolony - opinia

Temat dostępny też na forum: HMS Assistance Watoła S.K.A
Masakra!!! Świadectwo zdrowia otrzymałem na nieaktualny druku, szkoda, że dowiedziałem się o tym w UM , po zgłoszeniu skargi w HMS na drugi dzień otrzymałem przepisane świadectwo, z tym że wpisali złą datę ( pomylili się tylko o 1 rok !!! ), co skutkowało, że było w momencie przekazania nieważne !
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Niezadowolony - opinia

Dziękuję za wpisanie opinii. Również mam problem z tym świadczeniodawcą. Aby skarga była skuteczna, należy przesłać ją do Wydziału Skarg Pomorskiego Oddziału NFZ. Adres na stronie NFZ https://www.nfz.gov.pl/aktualnosci/aktualnosci-centrali/skarga-do-nfz-kiedy-i-jak-mozesz-ja-zlozyc,8746.html
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Inne tematy z forum

Anna - ocena (3 odpowiedzi)

Bardzo słabe wykonanie, tragiczny kontakt, nierespektowanie rękojmi !!!

Natalia - ocena (3 odpowiedzi)

Z roku na rok coraz gorzej. Panie nie radzą z rozliczeniami, jedna z pracowniczek żyje dalej w...

Rodzic - opinia (5 odpowiedzi)

Nasze dziecko przeniosło się z tej szkoły, bo było źle traktowane przez wychowawcę, nauczycielkę...