Nigdy więcej UPC
Właśnie rozstałem się z UPC oczywiście z problemami. Kroplą, która przelała czarę goryczy było podniesienie rachunku z 69 d o133 zl bez żadnej informacji. Dopiero na fakturze się przekonałem ile zapłacę. Pani z infolinii poinformowała mnie (tonem pogardy), że odetną mi sygnał po 2 dniach od rozmowy. Odesłałem im dekoder, ale za późno się zorientowałem, że istnieje miesiąc wypowiedzenia. W ciągu 2 dni zakupiłem POLSAT i miałem 2 faktury do zapłaty. Przebolałem to i miałem pewność, że już nie będę miał z nimi do czynienia. Ale dostałem kolejny rachunek za okres, w którym sygnału już nie miałem ponieważ, jak mi powiedziano, w systemie nie było mojej rezygnacji. Tam chyba pracują półgłówki. Przestrzegam przed tą"kablówką". Stałych klientów mają głęboko w d..., a tylko nowym proponują milion kanałów za 3 zł, żeby znaleźć frajerów.