Nigdy więcej UPC

Właśnie rozstałem się z UPC oczywiście z problemami. Kroplą, która przelała czarę goryczy było podniesienie rachunku z 69 d o133 zl bez żadnej informacji. Dopiero na fakturze się przekonałem ile zapłacę. Pani z infolinii poinformowała mnie (tonem pogardy), że odetną mi sygnał po 2 dniach od rozmowy. Odesłałem im dekoder, ale za późno się zorientowałem, że istnieje miesiąc wypowiedzenia. W ciągu 2 dni zakupiłem POLSAT i miałem 2 faktury do zapłaty. Przebolałem to i miałem pewność, że już nie będę miał z nimi do czynienia. Ale dostałem kolejny rachunek za okres, w którym sygnału już nie miałem ponieważ, jak mi powiedziano, w systemie nie było mojej rezygnacji. Tam chyba pracują półgłówki. Przestrzegam przed tą"kablówką". Stałych klientów mają głęboko w d..., a tylko nowym proponują milion kanałów za 3 zł, żeby znaleźć frajerów.
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Nigdy więcej UPC

Masz 100% rację złodzieje i wiesniaki. Ja złozyłem wypowiedzenie umowy 15 maja zgodnie z regulaminem powinna umowa byc rozwiazana w terminie 30 dni .Tymczasem usuługi odłączono mi 24 czerwca czyli 40 dni od rozwiązania umowy a do tego naliczono mi fakturę za cały czerwiec .Po 3 rozmowach z debilami bez szkoły z infolini dowiedziałem się ze łaskawie fakturę skorygują i do dnia dziesiejszego tego nie zrobili podobno mam nadpłatę 41 złotych nadpłate której nie chcą oddać .,Postanowiłem ,że złożę pozew do sądu i zażądam zadośćuczynienia w takiej samej kwocie ja opłata karna w umowie + oczywiście zwrot 41 nadpłaconych złotych + zwrot kosztów za 3 x po 15 min połaczenia z debilami z infolinni czyli jaiieś 500-600 powinienem dostać .Pozew złożyłem w e-sądzie wiec tanio i szybko .Nie dajcie sie niekompetentnym gnojom z korporacji
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Nigdy więcej UPC

mam aktualnie podobną sprawę z UPC którą opisałem wczoraj na tym forum http://forum.mediaswiat.pl/viewtopic.php?t=8240
Będę wdzięczny Wiciu za poradę jak sprawa wygląda u Ciebie. Z tego co widzę, to proceder taki (ignorowania wypowiedzenia) UPC stosuje powszechnie, a tym już powinien zająć się UKE i UOKIK. Pozdrawiam - Artur
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0