OBSŁUGA TO DNO!
Mail kieruję do szefa Kansai gdyż wiem jak ceni wysoka jakość i widać to po lokalu na Ogarnej- nigdy nie byliśmy źle obsłużeni i wszystko ZAWSZE na najwyższym poziomie, ale lokal na heweliusza to TRAGEDIA!
- pani blondynka uśmiechnięta ale w obsłudze chyba przeszkadzają jej ploty z koleżanką, gdyż na wszystko musieliśmy czekać na mój gust znacznie za długo (kelnerki były 3 a zajętych stolików 2!)
- podano nam tempurę jednak nie dostaliśmy pałeczek
- o talerzyki na sos z wasabi musiałam SIĘ 2x PROSIĆ!!!!
- na rachunek czekaliśmy 15min!!!!
- znajomi mieli 2x mniejszy zestaw a dostali 2x więcej imbiru
- wasabi tyle co nic
OGÓLNIE ODRADZAM KAŻDEMU KTO CENI JAKOŚĆ!
a właścicielowi- sympatycznemu i profesjonalnemu człowiekowi którego bardzo cenimy radzimy wyrzucić tę obsługę- DNO!
Na 100% na heweliusza już nie zawitamy!
- pani blondynka uśmiechnięta ale w obsłudze chyba przeszkadzają jej ploty z koleżanką, gdyż na wszystko musieliśmy czekać na mój gust znacznie za długo (kelnerki były 3 a zajętych stolików 2!)
- podano nam tempurę jednak nie dostaliśmy pałeczek
- o talerzyki na sos z wasabi musiałam SIĘ 2x PROSIĆ!!!!
- na rachunek czekaliśmy 15min!!!!
- znajomi mieli 2x mniejszy zestaw a dostali 2x więcej imbiru
- wasabi tyle co nic
OGÓLNIE ODRADZAM KAŻDEMU KTO CENI JAKOŚĆ!
a właścicielowi- sympatycznemu i profesjonalnemu człowiekowi którego bardzo cenimy radzimy wyrzucić tę obsługę- DNO!
Na 100% na heweliusza już nie zawitamy!