Obsługa Klienta na poziomie DNA

Pisałem do TopCar już 3 emaile z zapytaniem ofertowym. Elegancko, kulturalnie, dziękuję proszę. Żadnej odpowiedzi przez ponad 12 dni nie uzyskałem. Uważam, że takie traktowanie Klienta jest nieporozumieniem. Bardzo się cieszę, że nie wydam ani grosza w takim zakładzie, gdzie poziom obsługi Klienta jest jeszcze w czasach PRLowskich. Nie do zobaczenia!
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 2

Odpowiedź obiektu

Szanowny Panie Łukaszu,

dziękujemy za Pana komentarz. Będę wdzięczny za kontakt zwrotny z wyszczególnieniem adresu email, z którego próbował się Pan z nami kontaktować - aby sprawdzić, z jakiego powodu nie otrzymał Pan odpowiedzi. Na Pana adres trafiła wiadomość za pośrednictwem portalu Trojmiasto.pl - wystarczy na nią odpowiedzieć. Staramy się na bieżąco odpowiadać na wszystkie wiadomości, stąd jestem zaskoczony, że nie doczekał się Pan kontaktu z naszej strony.

Na przyszłość zachęcam również do kontaktu telefonicznego, jako najszybszego i najpewniejszego środka komunikacji. Telefony są podane na naszej stronie, odbieramy je zawsze, a gdy nie możemy rozmawiać - oddzwaniamy. Mam nadzieję, że pomoże to zwiększyć poziom satysfakcji z naszych usług, z których w wyniku nieporozumienia nie miał Pan okazji skorzystać.

Pozdrawiam,
Franz Bilski
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0